Sabtu, 21 September 2019
 
  • Kemaskini Terakhir: 20 September 2019
 
lain
faq2 seperator hubungi2 seperator maklumbalas2 seperator peta2
Soalan Lazim Hubungi Kami Maklumbalas Peta Laman

  1. Profil Bahagian
  2. Visi, Misi dan Objektif
  3. Fungsi
  4. Carta Bahagian
  5. Borang Online

Bahagian Khidmat Pengurusan
Aras 3, Bangunan Perak Darul Ridzuan,
Jalan Panglima Bukit Gantang Wahab,
30000 Ipoh Perak

Tel: 05-2095000 samb. 5306
Faks: 05-2422403
Puan Rozalinawati binti Che Roslee
Setiausaha Bahagian
Bahagian Khidmat Pengurusan
 

VISI

Menjana Jentera Pentadbiran Dan Pengurusan Yang Berkualiti Bagi Mencapai Objektif Sebagai Organisasi Unggul Selaras Dengan Perak Maju 2015.

MISI

Mewujudkan Sistem Pentadbiran Am, Pengurusan Kewangan, Khidmat Protokol, Penyelarasan Daerah, Bangunan, Aset Dan Hartanah Yang Cekap, Profesional dan Teratur.

OBJEKTIF

Menjadi organisasi yang berprestasi tinggi dalam perkhidmatan melalui perancangan, pembangunan dan pengurusan yang teliti dengan menepati ciri-ciri kualiti seperti berikut:

  • Telus dalam melaksanakan kerja
  • Bekerja keras serta cekap dan tepat
  • Berdedikasi dan berdisiplin
  • Cepat dalam semua tindakan
  • Layanan mesra kepada pelanggan
  • Mematuhi undang-undang, dasar dan peraturan.

FUNGSI

Bahagian Khidmat Pengurusan meliputi aspek-aspek pentadbiran am, pengurusan bangunan dan aset, penyelarasan daerah dan hartanah, pengurusan majlis dan protokol, kewangan dan pusat sumber.

Berikut adalah maklumat lanjut mengenai FUNGSI Bahagian Khidmat Pengurusan.

Klik carta di atas untuk paparan lebih jelas.

PERMOHONAN-PERMOHONAN ONLINE

Sila isikan maklumat-maklumat berikut untuk memohon.

Borang Permohonan Kenderaan

Borang Sewa Ruang Bangunan

Borang Tempahan KSP

Borang Tempahan ILPA

MAKLUMAN:

** TEMPAHAN BAGI SEWA RUANG BANGUNAN BOLEH DIBUAT OLEH ORANG AWAM KECUALI TEMPAHAN DEWAN BANKUET. DEWAN BANKUET HANYA BOLEH DISEWA UNTUK MAJLIS-MAJLIS RASMI KERAJAAN SAHAJA.